Nog één dag tot vertrek... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Vera Onverwagt - WaarBenJij.nu Nog één dag tot vertrek... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Vera Onverwagt - WaarBenJij.nu

Nog één dag tot vertrek...

Blijf op de hoogte en volg Vera

11 Maart 2014 | Nederland, Alkmaar

Na 2 slapeloze nachten, 1000 keer mijn tas (her)in- en uitgepakt te hebben (heb ik wel genoeg bij me? Heb ik niet teveel bij me?) is het dan eindelijk bijna zover... Vanavond vertrek ik samen met mijn vader naar Brussel om daar morgenochtend het vliegtuig naar Uganda te pakken. Daar ga ik 2 maanden keuzecoschap gynaecologie&obstetrie(verloskunde) lopen en achteraf nog 2 weken rondreizen. Voor nu is het vooral de knoop in de buik die me bezighoudt. Maar ik heb er ook heel erg veel zin in! En ik ben benieuwd wat ik allemaal ga beleven :) Om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen heb ik deze blog in het leven geroepen en ik hoop hier dan ook regelmatig een stukje te kunnen schrijven.

  • 11 Maart 2014 - 16:04

    Emma:

    Heeeel veel plezier stoere zus!! X

  • 11 Maart 2014 - 18:19

    Evelien:

    Zet 'm op !!!!! Een goede vlucht en heel veel succes en natuurlijk plezier daar. Leuk dat we ook de hoogte blijven.

  • 13 Maart 2014 - 20:44

    Caroline:

    Nou Veertje, je bent er! Gelukkig, want ik zat, net als jij, toch wel in spanning over de reis. En ik zet die flightaware nooit meer aan, want echt leuk was het niet een mail te krijgen dat je over een kwartiertje zou landen en dat een uur erna het vliegtuig nog steeds niet in Burundi was aangekomen! En toen ik later ging kijken of je veilig geland was in Entebbe (waarvoor het al lang tijd was) gaf-ie aan dat er geen gegevens over de vlucht beschikbaar waren. Brrr. Dus ik blij dat ik direct erop een berichtje van jou kreeg dat je goed geland was! En nu dus ook in de Edge House bent aangekomen. Heel veel plezier, liefje! Doe voorzichtig! Kus van mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 7390

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Uganda!!! :D

Landen bezocht: